Ilmoittautumiset

13
Jani L Misu Matti J Sebastian T [2] Emil L Aleksi S Mikko N Ville W Tuomas H [2] J-P Jussi R Petri A Pasi P (MV)
6
Mikko M Matti T Sami L Mikko K Tane P Allu (Goalie)
32

Kommentoi...

Sami, profiilikuva
Sami

Oon ollut sairaana koko pääsiäisen, niin jää väliin väkisin... ottakaa jokainen tumma ja vaalea paita mukaan, koska en tuo liivejä

Matti, profiilikuva
Matti

Yksi jengillinen kasassa, toinen jengi puuttuu.

Miska, profiilikuva
Miska

Jep. Jengi taitaa olla ahminut niin paljon suklaamunia, että eivät mahdu pelipöksyihin. Tai sitten muuten vaan ovat lampaita pääsiäispuput pöksyissä. Pistäkäähän nyt loput itsenne IN sassiin. Mulle ainakin käy pienemmätkin höntsät, kaks veskaa tosin olisi aina plussaa. Pitäisi saada mökillä kertyneet läskit liikkeelle.

Matti, profiilikuva
Matti

Onko J-P lopettanut kipeilyn?

Miska, profiilikuva
Miska

JP lupas tulla toiseksi veskaksi :) Nyt vielä ainakin yksi höpönassu IN, niin saadaan viidellä viittä.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot