Ilmoittautumiset

10
Misu Sebastian T [2] Sami L Tane P J-P Aleksi S Emil L Matti J Petri A Pasi P (MV)
7
Mikko K Jani L Mikko M Ville W Matti T Matti A Allu (Goalie)
34

Kommentoi...

Miska

JP ja Pasi byyrissä. Laittakaahan loput myös nimiä IN. Tänään on hyvä päivä sisäurheilulle. Ens viikolla ei pelejä, kun on vappuaatto.

Miska

No niin mattimyöhäset. Laittakaa nyt reippaasti itsenne IN. Tietää vähän pitääkö viime tingassa vielä kääriä porukkaa jostain olemattomista reserveistä. Yks nyt ainakin niin saadaan 4 vs 4 ja kaks veskaa. Kolme lisää olis jo tosi jees.

Matti, profiilikuva
Matti

Reserviä vaan kehiin.

Miska

Juhuu, nyt on ainakin jo 4 vs 4 + veskat :) Verkot vesillä vielä ja yritän houkutella vielä lisää, mutta tällä saadaan jo pelit.

Matti, profiilikuva
Matti

Jee.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot